REZULTATI PROMIDŽBENE KAMPANJE "MOSTAR GRAD ZA PJEŠAKA"

MOSTAR, 20. rujna (FENA) - Promidžbena kampanja "Mostar grad za pješaka", kojom je ovog ljeta promoviran početak rada gradskog poduzeća Mostar parking, naišla je na vrlo dobar prijem kod građana, priopćeno je iz agencije Smart, koja je radila kako kampanju, tako i istraživanje javnog mnijenja o rezultatima te kampanje.
Prema rezultatima ispitivanja provedenog na reprezentativnom uzorku, 60 posto građana primijetilo je kampanju, a što se tiče njezine kvalitete svaki drugi ispitanika odgovorio je da je kvalitetna ili da može proći, stoji u priopćenju.
Također, 39 posto ispitanika ima pozitivno mišljenje o uvođenju reda u područje mirujućeg prometa, 26 posto je ravnodušno, a isti postotak anketiranih ima negativno mišljenje.
Rezultati ispitivanja javnog mnijenja pokazuju da građani žele uvođenje parking usluge, uz manju rezervu zbog plaćanja iste. Razloga je više i navedeno zasigurno upućuje na pravce djelovanja nadležnih, stoji u priopćenju.

(Fena) rg

Natrag